Daar zijn we dan!

7 april 2017 - Apeldoorn, Nederland

na de koffie op Dubai konden we al snel doorlopen naar ons vliegtuig, wel een kleiner vliegtuig dan de Airbus waar we eerst in zaten, een gewone Boeing 777, duidelijk minder ruimte maar ook goed verzorgd met een lunch en sapjes, we hebben nog wat geslapen en op Phuket aangekomen wist Liberte het "vrouwtje" van de Tui te vinden, met een persoonlijk busje ongeveer een uur rijden door het donker en dan eindelijk bij ons hotel. Een grote kamer, snel de koffers neergezet en wat eten, we werden van het kastje ( restaurant aan zee) naar de muur (het a la carte restaurant) gestuurd en ja we konden wat bestellen, ze deden nog wat moeilijk over een diner voucher maar we wilden gewoon betalen en uiteindelijk was dat geen probleem. Jonathan ging voor veilig en wij voor het Thaise eten, het eten van mij (groene curry) was lekker maar toch wat aan de scherpe kant....ook Liberte kreeg scherper eten voorgeschoteld dan gedacht, we zijn gewaarschuwd, na eten nog even het strand bij donker bekijken en dan is deze reisdag toch echt voorbij!

1. Sylvia:
    7 april 2017
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Is de kamer net zo groot en mooi als op foto's? Heb het goedmet elkaar.
  2. Dineke Tiemensma:
    7 april 2017
    Fijn dat jullie er zijn! Nu lekker genieten!