Trapje op en trapje af....Fira

16 juni 2018 - Santorini, Griekenland

Na het uitgebreide ontbijt, je kon zelfs aan de soep maar dat vind ik toch iets minder geschikt zo op de vroege morgen, even relaxen buiten bij onze kamer. Om 11.15 uur kwam de hostess van Tui langs om ons nog wat meer te vertellen over de mooie plekjes hier op Santorini. Daarna snel de juiste schoenen aan en op weg naar Fira via de aangegeven wandelroute. Zou je rechtstreeks gaan en niet stoppen om naar de schitterende uitkijkjes te kijken dan zou je in ongeveer een kwartier in Fira zijn. Nu dat lukte ons niet, wat een uitzichten, schitterend en dat terwijl er wat donkere wolken hingen boven zee en we zelfs even schuilden voor wat regen. Handig een katholieke kerk op je pad, prima schuiladres. We hebben even nagedacht of we met de kabelbaan naar de oude haven zouden toch besloten om niet doen en al helemaal niet op een ezel die daar ook klaar voor staan. Je gaat dan 300 meter stijl naar beneden en ik vond dat nu niet geschikt, erg veel wind en ook niet echt zonnig. Lekker met een tosti geluncht en daarna weer terug lopen over de vele trappen, lekker voor de knie en dat ook nog op kinderkopjes. Wat boodschapjes gedaan en verder de hele middag aan ons zwembad doorgebracht.

1. Coby de Grip:
    16 juni 2018
    Gezellig Pietie. Leuk. Soep kan hier ook bij ontbijt en patat. Wij gaan volgende week op stap. Off de road met jeep safari. Dat gaat heftig worden. Maar de natuur van Aruba wil ik toch echt zien.
  2. Dineke Tiemensma:
    16 juni 2018