Vandaag stond Oia op het programma

20 juni 2018 - Santorini, Griekenland

Na het ontbijt waarbij het net leek alsof er niet was bijgevuld, de Chinezen hadden niet alleen gegeten maar ook eten meegenomen. Gelukkig was er nog iets over voor ons arme Nederlanders. Nog even via de i pad een krantje lezen en dan snel de auto in gewapend met kaart en aantekenbriefje voor de diverse plaatsen waar we langs wilden rijden. Zo’n briefje is alleen handig als er geen omleidingen zijn. Helaas voor Oia werden we omgeleid waarbij het net leek alsof we steeds verder van Oia vandaan reden, daardoor kwamen we als het ware de verkeerde kant binnen en waren ook de parkeerplaatsen moeilijk te vinden. Toch gelukt! Oia is schitterend en heeft een heel mooi wandelpad van marmer maar het was vandaag eigenlijk te warm voor deze stadswandeling. Wel helemaal tot het einde gelopen en heerlijk gegeten in een restaurant op bijna het hoogste punt van Oia met uitzicht aan beide kanten, schitterend gewoon. Dan terug de auto in en langs het kustpad gereden met hier en daar ook weer schitterende uitzichten. De zee hebben we gelaten voor wat het was en na het zoeken naar een benzinestation, de auto moet vol worden afgeleverd, hebben we de sleutel van de auto weer ingeleverd. Snel het zwembad ingedoken voor de nodige verfrissing na deze warme dag, Tenslotte room service besteld om deze dag weer af te sluiten.

1. Sylvia:
    20 juni 2018
    Kon je de navigatie op je telefoon niet gebruiken?
    Klinkt weer als een fijne vakantiedag😎🌊🌞
  2. Dineke Tiemensma:
    20 juni 2018
    Jammer dat het ontbijt steeds een beetje mis gaat. Verder klinkt het superleuk!😊👍