Nog een dagje relaxen....

2 maart 2019 - Pa Tong, Thailand

Uitgebreid ontbijten, dit keer waren wij de eerste! Na het ontbijt eerst maar even wat rustig bijkomen in onze kamer terwijl de kamermeisjes onze kamer weer netjes maken, dat voelt toch wel een beetje vreemd, wij zitten op ons gat en zij werken zich in het zweet... Daarna weer richting zwembad/zee en warempel we komen op dezelfde ligstoelen terecht. Eerst naar de zee, snorkels mee en Sipke gaat eerst zijn kunsten vertonen en daarna, na enig aandringen omdat er toch heel veel rotsen zijn en ondiep, gaat Pietie toch ook. Het zicht is geweldig, het aantal vissen iets minder maar toch genoeg te zien! Daarna afspoelen, ja ze hebben hier een grote bak water met een halve kokosnoot zodat je het zeewater van je af kan spoelen, je zal toch maar direct vanuit zee op je ligbedje moeten......Hierna een middag van zwemmen en zonnen en vanuit een soort lounge stoel wat eten bestellen, nacho’s en een burger, heerlijk of je zo te laten verwennen. Sipke vertrekt richting kamer en ik zwem nog maar een keer totdat er een dj langs komt, daar heb ik geen zin in, vertrekken richting lobby waar een golfkarretje mij weer naar de kamer brengt. Ondertussen heeft Sipke een leuk restaurant voor de avond gevonden, op maar 5 minuten lopen (naar beneden) van ons hotel Rustic Eatery en Bar, het eten is geweldig lekker!!!!! Nog een dagje jammer genoeg.

1. Dineke Tiemensma:
    2 maart 2019