Dan is het toch echt voorbij.......

9 maart 2019 - Apeldoorn, Nederland

Ik kan het natuurlijk niet nalaten om toch nog een afsluitend verhaaltje te vertellen. De vlucht terug ging goed, minder lang wachten op Dubai en de waarschuwende klanken vanuit Nederland vanwege code geel bleken gelukkig niet op waarheid te berusten, oftewel wij hadden er bij het landen niet veel last van. Dan kom je thuis, koud en winderig, gelukkig scheen het zonnetje en kwamen we thuis waarbij de hond op ons op sprong en Frank de ingrediënten voor de avondmaaltijd had ingeslagen. Liberte was ook druk bezig geweest met stofzuigen en stond ons dus ook op te wachten, dat is nog eens leuk thuiskomen!!! Heerlijk gegeten en dan proberen niet in slaap te vallen, dat lukte dus bijna niet en om half 10 was het hier donker en lagen de 3 vakantie Tiekstraatjes in bed. De hele week nog wat bijkomen en op woensdagavond kwam Erik langs en hebben we de eerste foto’s bekeken. Donderdag was Mark jarig en dat gaan we vandaag met de familie vieren. Dan laten we dus ook alle foto’s zien en vertellen we de verhalen van onze schitterende vakantie. Om deze week echt goed af te sluiten gisteravond heerlijk uit eten geweest bij steakhouse in Voorst. Vandaag nog een heerlijk verjaardagvierdagje en dan is het toch echt voorbij.

1. Dineke Tiemensma:
    9 maart 2019
    Prachtige vakantie geweest! Nu fijn weer bij je hele gezin 👍😘😘
  2. Sylvia:
    9 maart 2019
    Nu lekker nagenieten van jullie mooie vakantie🌞