Knetter de knetter na de tik, tik, tik......

19 juni 2019 - Gulpen, Nederland

En weer werden we gewekt met een stralend zonnetje, heerlijk het ontbijt, dit keer wel binnen omdat alle tafeltjes in de schaduw al bezet waren. Toch maar weer de fiets gepakt om naar Gulpen te fietsen, daar waren we zo volgens ons gevoel dus maar verder via Ingber, Schreuder, Sibbe en weer terug naar Valkenburg om daar wat de lunchen en even rondlopen. Snel op de fiets, buienradar gaf een dikke bui aan en die wilden we voor zijn, dat is Sipke gelukt, Pietie niet, in Schin op Geul rijdt ook een stoomtrein en laat die nu net voorbij komen zodat ik moest wachten.... de eerste regendruppels vielen dus wel op mij. Bijkomen op de kamer en dan weer lekker een drankje doen op het terras. Bij het avondeten leek het al bijzonder donker maar alle tafeltjes buiten waren gedekt en wij namen daar dan ook plaats. Helaas het begon ontzettend te waaien en de knetteren, heel veel regen in korte tijd, dus maar opschuiven met z’n allen, zodat niemand in de regen zat, het werd zo op deze manier wel erg knus, toch gingen veel mensen maar naar binnen en een aantal, waaronder wij zijn toch buiten blijven eten, deze bui heeft de boel wel afgekoeld en het is nu weer droog en erg lekker weer. Morgen moeten we weer op huis aan.........