Mooi afsluitdagje

16 september 2020 - Apeldoorn, Nederland

En dan is alweer de laatste dag aangebroken, de dag van het weer naar huis vertrekken. Toch willen we deze dag nog “iets” doen dus na het uitchecken op weg naar Vijlen, en dan op zoek naar een soort cafe vanwaar vele wandelingen vertrekken. De TomTom van de auto vond wel een huis maar geen bos of restaurant te bekennen, maar weer ouderwets een naambordje volgen en warempel, in een heel erg mooi bosgebied tussen Vijlen en Vaals een schitterend gelegen bos café berghut ‘t Hijgend Hert. Een grote parkeerplaats en veel mensen die net als wij hun “gewone” schoenen vervangen door wandelschoenen, helaas voor mij, gisteren had ik na het wandelen een blaar opgelopen, mijn wandelschoenen missen in de hak een stukje aan de binnenkant, dus nu tot bloedens toe een wandeling gemaakt.

Daarna een verdiend kopje koffie met vlaai en dan weer op huis aan. Wij hebben onze mini vakantie afgesloten door het dineren bij het restaurant De Rode Kater in Deventer, en zelfs Erik kwam even gezellig bij ons zitten. Een heerlijke afsluiting van een geweldige mini vakantie.