Weer in Nederland

22 juni 2018 - Santorini, Griekenland

Toch ook maar van onze terugreis een verslagje, tenslotte hoort een reisdag ook tot de vakantie. Vanmorgen dus vroeg opgestaan en douchen en de laatste zaken in de koffer gepakt. Afrekenen en op naar de ontbijtzaal. Het was eigenlijk nog geen acht uur maar een kop koffie en thee mochten we wel alvast pakken, moet het koffie apparaat het wel doen, dan maar thee voor Sipke deze keer. Snel wat naar binnen werken en we werden keurig op tijd opgehaald vanaf ons hotel. Op de luchthaven was het meteen al een janboel, heel erg klein en veel te veel mensen, uiteindelijk en zitplaats gevonden op een soort terras bovenop de terminal waar het wel goed toeven was. We merkten al snel dat ons vliegtuig nog niet eens aangekomen was laat staan vertrekken. Uiteindelijk konden we om 11.00 uur, langs een haag van mensen, in de bus stappen en het vliegtuig in. Deuren dicht en nee niet dus, we stonden weer ongeveeer drie kwartier te wachten voordat we werkelijk vertrokken. De koffers hadden we snel en ook de bus naar P 3 was redelijk snel gevonden en dan de auto in. We kwamen helaas wel in de vrijdagmiddag file terecht. Om 17.00 uur thuis en Mark heeft heerlijk voor ons gekookt en ook Liberte at mee. Al met al kijken we terug op een schitterende vakantie op Santorini.

1. Dineke Tiemensma:
    22 juni 2018
    Fijn dat julie weer veilig thuis zijn en het een mooie vakantie was. Leuk dat we mee konden kijken dmv de foto’s en verslagen😊
  2. Sylvia:
    22 juni 2018
    Welkom thuis van jullie vakantie.
    Wel frappant op zowel de heen als tergreis dezelfde vertraging.
  3. Coby de Grip:
    22 juni 2018
    Weer veilig thuis en een mooie herinering rijker. Jan en ik vliegen maandagnacht weer naar huis.