Nogmaals Fira

21 juni 2018 - Santorini, Griekenland

Na ons lekkere ontbijt toch vrij snel vertrokken, lopend over de kinderkopjes zijn we bijna gewend, richting Fira. We merkten al snel dat de temperatuur nu duidelijk hoger is dan het begin van onze vakantieweek. In Fira al snel de winkel gevonden waar Pietie nader onderzoek wilde doen. Missie geslaagd, na wat passen een heerlijke wit katoenen zomerjurk gevonden, precies wat de bedoeling was en je in Nederland niet snel vindt. Verder rondgelopen en warempel we kwamen op een mooi plein waar we nog niet geweest waren. Op dit plein vertrokken veel groepen, allemaal achter de leider aan. Ergens wat gedronken en weer op de terugweg, erg warm toch wel. Op de kamer even bijkomen en dan lunchen in ons hotel. Dan snel het zwembad in en een laatste middag heerlijk zonnen en zwemmen. We wilden deze laatste avond niet in ons hotel eten maar ergens in Firostefanie met uitzicht op de zonsondergang, het werd restaurant Mama Thira waar we heerlijk gegeten hebben. Een laatste blik en dat was het dan. Nu nog even lekker buiten zitten en voor het slapen gaan koffer inpakken, de wekker staat om 6.45 uur.

1. Dineke Tiemensma:
    21 juni 2018
    Alweer bijna voorbij... Mooie week geweest! Veel gezien!👍😊 Hele goede terugreis morgen🙋‍♀️😘😘
  2. Sylvia:
    21 juni 2018
    Wat vliegt de tijd als het leven goed is. Goede reis naar huis morgen✈
  3. Reiny Hanneszen:
    21 juni 2018
    Leuk dat ik jullie via de blog kon volgen. Een goede thuisreis.