En toen was daar .....Santorini

15 juni 2018 - Santorini, Griekenland

Het liep allemaal gesmeerd, kwart voor twee de auto in, rijden naar P3 en nadat de auto geparkeerd stond en wij richting shuttle bus liepen leek het wel of de bus speciaal op ons wachtte. Zo kwamen we lekker snel bij de vertrekhal, boarding pas en wij meteen aan de koffie met uitzicht op ons vliegtuig wat al klaar stond op C5. Toen begon het wachten, uiteindelijk om 5.15 het vliegtuig in wat vertrekken zou om 5.45. We zaten allemaal vol verwachting.......deur dicht....helaas we mochten nog niet vertrekken, dit duurde ruim drie kwartier. Het dalen ruim 3 uur later was ook dit keer voor mij niet prettig maar daar raak ik al aan gewend. Snel de koffer en met een luxe bus voor 8 personen waar we met 4 man inzaten op weg naar ons hotel, Splendour resort. Wat lunchen en rondkijken in Firostefanie en dan in onze kamer. Heerlijk groot, een lekkere bank om op te zitten, een enorm bed en dus ons privé zwembad voor de deur. Daar kunnen we net drie slagen in maken maar wel helemaal voor ons zelf. Heerlijke ligstoelen in de zon! Wij gaan ons hier wel vermaken temeer daar we bij ons diner geen buffet hebben maar een uitgebreide kaart waar we alles van mogen kiezen, heerlijk!

1. Coby de Grip:
    15 juni 2018
    Klinkt goed. Hier op Aruba is het ook heerlijk. Geniet ervan Pietie. Lekker eten en uitrusten.
  2. Gerrie:
    Heerlijk Pietie.
    Ik heb al naar je gezwaaid vanaf Kreta heb je het gezien😂
    Hier is het nu bewolkt, er komen onweer buien aan. Kreta snakt ernaar, wij niet.
    Hopelijk valt het mee.
    Geniet ervan
  3. Sylvia:
    15 juni 2018
    Ziet er allemaal mooi uit. En je kunt iedere dag aqua sporten🌊💦
    Dat gaat een mooie vakantie worden.👍👊😙
  4. Agnes:
    Heel veel plezier xxx
  5. Alyt:
    15 juni 2018
    Wat ziet dat er mooi en lekker uit! Heel veel plezier!
  6. Dineke Tiemensma:
    16 juni 2018
    Dat klinkt veebelovend voor de rest van je vakantie! Lekker joh! 👍😘