Stranddag

19 juni 2018 - Santorini, Griekenland

Na het ontbijt zouden we om half tien ons gehuurde autootje krijgen maar het Griekse half tien bleek in werkelijkheid bijna tien uur, bovendien was de gehuurde manual Citroën spontaan veranderd in een Fiat 500 cabrio met automaat, vol trots liet hij ons zien dat het dak echt omhoog kon, toch wel erg leuk een cabrio. Wat spullen bij elkaar zoeken en op weg naar Pernissa beach, helaas zoals we eigenlijk wel wisten, de recht getekende weg heeft meerdere haarspeldbochten die nergens staan aangegeven en is het nu zo moeilijk om een bord neer te zetten bij een kruispunt? Voor de Grieken schijnbaar wel. Toch gevonden en een plekje gezocht. Het zand bestaat hier uit zeer kleine zwarte steentjes en ook de zee lijkt daardoor erg donker maar wel helder water. Snorkelen heeft Sipke nog wel gedaan maar dat gaf geen bijzondere vissen. Lekker gelegen en gezwommen, later ook heerlijk gelunched en de weg terug proberen te vinden, na wat omzwervingen hebben we ons hotel gevonden en zijn lekker ons zwembad ingedoken. Weer een dag voorbij.

1. Agnes:
    19 juni 2018
    Hoe zo weer een dag voorbij? Genieten!!! xxxxxxx
  2. Janneke:
    19 juni 2018
    Kek wagentje zeg, superleuk!!
  3. Sylvia:
    19 juni 2018
    Cabriootje is niet verkeerd, lekker de wind door je haren. Nog veel plezier🌊🌞🍴🍦😍
  4. Coby de Grip:
    19 juni 2018
    De auto van Lieske haha. Leuk zo'n zwart strand. Fijne dag!
  5. Dineke Tiemensma:
    Leuk joh!