Tik, tik, tik deel twee

18 juni 2019 - Gulpen, Nederland

Na het werkelijk geweldige ontbijt, heerlijk buiten, het is schitterend weer, de fiets gepakt (de fietsen kunnen hier worden geplaatst in een soort fietsenkelder waarvan je de sleutel zelf kunt pakken bij de receptie) Op naar de Keutenberg, het begin lukt aardig maar dan ... 22% helling en dat merk je, dan maar met de fiets aan de hand en ook dat is nog een hele klim, gelukkig zijn we daar niet de enige in, onderweg een mevrouw die heerlijk op een bankje zat en zei niet te doen deze berg, ik rust hier maar lekker uit....Uiteindelijk boven, wat een uitzicht en na een rustpauze op weg naar Ingber en Gulpen door naar Slenaken, erg mooi maar toch ook wel erg op en neer, we reden hier al eens met de auto maar vanuit de auto merk je niet hoe ver je omhoog moet, gelukkig kan je dan ook weer naar beneden! Ons eerste stuk vlaai aten we in Epen en dan weer op weg naar huis. Eerst onze vochthuishouding even aanvullen, lekker uitrusten op onze kamer om weer heerlijk te eten, buiten op het panorama terras, ook het eten is deze keer weer uitstekend! Wel spierpijn maar dat zien we morgen dan wel weer!