Tik, tik, tik, tik........

17 juni 2019 - Gulpen, Nederland

En dan ben je op weg naar Schin op Geul, het is schitterend weer en het zonnetje schijnt, heerlijk. De fietsen zitten snel op het fietsenrek en veel hoeven we niet mee, zo lang weg zijn we niet. Goofy vindt het allemaal maar vreemd, een koffer in de kamer en dan vertrekken de baasjes ook nog.... Onderweg gestopt bij het ons bekend adres, Luxor café in Reuver, heerlijk gelunched en dan weer verder op weg. Schin op Geul en hotel snel gevonden en gelukkig was onze kamer al klaar, omkleden in “fietskleding” en op weg naar Valkenburg. Wat is dat toch voor een vreemde tik bij mijn fiets, hij is voordat we weg gaan nog voor een beurt geweest, het is een irritante tik dus in Valkenburg eerst maar op weg naar een fietsenmaker die we in een buitenwijk vinden, mevrouw laat maar eens horen, ja dat kan geen kwaad is een tik in de trapas, wil ik dat repareren moet ik eerst een nieuwe bestellen en die is er woensdag. Dus maar geen reparatie en proberen mij er niet aan te ergeren, dat is voor mij wel moeilijk maar er zit niets anders op. Via de Geul terug gefietst en lekker wat gedronken op het terras van hotel met werkelijk een schitterend uitzicht. Heerlijk gegeten en rustig op ons balkonnetje zitten.

1. Sylvia:
    17 juni 2019
    Gewoon heel hard zingen dan hoor je die tikken niet🎵🎵😉
    Jullie hebben mooi fietsweer😎
  2. Henk & Rimke:
    18 juni 2019
    Beter hij een tik, dan jij. Geniet van de mooie omgeving en van elkaar.