Verjaardagscadeau (Midweekje Schiermonnikoog)

29 november 2021 - Schiermonnikoog, Nederland

Met de nieuwe Corona maatregelen in ons achterhoofd vertrekken we om 10.00 uur en laten Goofy en de rest van onze dieren achter voor Mark die voor hen gaat zorgen. Tijdens het rijden wisselen zon, wolken en regen elkaar af en we komen keurig op tijd aan op Lauwersoog, auto parkeren, kaartje kopen en de boot op met mondkapje, die kan trouwens snel af, de hele boot heeft plastic schermen en al snel zitten we aan de koffie. Op Schiermonnikoog de bus in en dan zijn we al snel bij Vitamaris, ons appartementje is nog niet schoon dus laten we de koffer achter en lopen richting dorp en vinden al snel een café waar we uitgebreid kunnen lunchen, it Aude beuthûs, het smaakt heerlijk. We doen wat noodzakelijke boodschappen en terug naar Vitamaris waar we de sleutel krijgen van ons appartementje nr 23, wat een schitterend appartementje met een heerlijk uitzicht over de badweg en de duinen. Snel de koffer droppen en op naar het strand om nog net de zon te zien ondergaan. Nu heerlijk lui op de bank, een goede eerste dag!

1. Coby de Grip:
    29 november 2021
    Leuk. Ziet er goed uit. Geniet!