Verjaardagscadeau, midweekje Vlieland

21 november 2022 - Vlieland, Nederland

Heel erg lang naar uitgekeken en eindelijk was het daar dan toch, het verzilveren van mijn verjaardagscadeau! Als grapje vermeldt in de familie app zo van “ik vier mijn verjaardag op Vlieland, van harte welkom. Toch reageerde Liberte van leuk ik ga mee. Dus stonden we vanmorgen om 10.00 uur bij Liberte op de stoep. Onderweg naar Harlinger haven zagen we telkens blauwe stukjes en volgens Liberte kwam dat door haar. Op de haven auto parkeren, het mannetje bij de parkeerplaats was wegbezuinigd dus nu op kenteken parkeren. 10 minuten lopen naar de vertrekplaats van de boot maar we hadden ruim de tijd om te gaan lunchen bij het Promenade café en daarna dus op de boot, helaas de zee en de lucht bleven grijs dus maar een spelletje regenwormen. Snel naar het Loods hotel (voor ons de eerste keer dat we hier verblijven). Liberte heeft een kamer met bad op de derde verdieping maar gelukkig wij oudjes hoeven maar een trap en hebben een kamer met balkon en zicht op de Waddenzee, schitterend, dat wilden we graag. We reserveren bij Plezant om te gaan eten en lopen een rondje dorp en naar de vuurtoren en via de wadden dijk weer terug. We eten werkelijk verrukkelijk en verder de avond op onze hotelkamer. Als verrassing kreeg ik van Liberte tijdens het eten al een verjaardagscadeau, mooie oorbellen.

1. Maaike:
    21 november 2022
    Geen foto’s??
  2. Coby de Grip:
    21 november 2022
    Veel plezier!
  3. Caroline Gjaltema:
    22 november 2022
    Geniet lekker met elkaar van al het moois van het eiland.
  4. Alyt:
    22 november 2022
    Beetje jaloers 😉 Heerlijk Vlieland!
    Geniet ervan en fijne verjaardag ♥️
  5. Rimke:
    22 november 2022
    Leuk, zo'n verjaardagscadeau❣ Lekker van genieten💝