Verjaardagsdag

22 november 2022 - Vlieland, Nederland

22 november is de dag dat ik geboren ben en wel om kwart over zeven in de ochtend dus het zonnetje dat vanmorgen door de gordijnen scheen was mijn eerste cadeautje! Na het heerlijke ontbijt, de keuze was enorm, eerst even weer op onze kamer om dan de fietsen te gaan ophalen, dit keer niet bij Jan van Vlieland, nee een ander hotel dus ook ander fiets verhuurbedrijf, van Zeelen. Het was er niet druk en dus meteen op de fiets via een weg wat we al jaren kennen, de weg naar camping Stortemelk, alles is daar in winter stand en kaal en opgeborgen maar we liepen wel over het bekende pad over het duin naar het strand, wat een wind, maar heerlijk om de Noordzee te zien, ik mag de hele dag bepalen wat we gaan doen en de Noordzee was het eerste. Daarna via het pad door de duinen en langs de bosrand naar het Badhuys en daar lekker aan de warme chocolademelk en taart, je bent tenslotte niet elke dag jarig. Dan lopen we naar de zee en een stuk over het strand om daarna via pad door het bos weer uiteindelijk in het dorp terug te komen. Even heerlijk uitrusten op de kamer en daarna een stuk over de wadden dijk lopen om bij het Praethuys ( hoort bij westcord hotel de Wadden) een drankje en een borrel plank te nuttigen. We eten vanavond bij Zeezicht en krijgen dat cadeau van Liberte, nog een afzakkertje in het café hier in het Loodshotel en op naar morgen.

1. Coby de Grip:
    22 november 2022