Op weg naar huis

12 april 2024 - Apeldoorn, Nederland

En dan is onze laatste ochtend in Zoutelande aangebroken, op de een of andere manier zetten we dan een wekker, we moeten om 10.00 uur uit ons appartement, maar dat is niet nodig, goed zeven uur zijn we beide wakker. Douchen en ontbijten en de koffer weer inpakken, waarom de koffer bij het teruggaan altijd minder goed dicht gaat is mij een raadsel. Alles nakijken of we niets vergeten zijn en dan op weg. Ondanks dat ik vanmorgen nog steeds pijn heb bij het lopen toch via Zierikzee en Bruinisse naar Moordrecht waar een hele grote fietsenwinkel zit, ik heb een nieuwe elektrische fiets nodig en hier kan je diverse merken uitproberen op een speciaal aangelegd fietsparcour  met verhogingen en zelfs een bruggetje. Het lukt, ik probeer een fiets uit en we bekijken vele merken en soorten, we hebben zo wat om over na te denken. Weer op weg om nog even de stoppen voor een lunch, dit keer maar de Mac. Thuis  nog even lekker in de zon zitten en terwijl Mark voor ons kookt (curry met rijst) pak ik de koffer weer uit. Nu dus wachten op onze volgende vakantie, 7 september Erquy in Frankrijk.

Jouw reactie