Dagje Hulst
10 juni 2026 - Zoutelande, Nederland
Vandaag brengen we een bezoek aan het vestingstadje Hulst. Na een uurtje rijden, ook door de Westerschelde tunnel, vinden we een gratis parkeerzone buiten de bolwerken en het centrum. Eerst een bakje koffie en dan bezoeken we de Sint-Willibrordus basiliek, volgens hun eigen zeggen de mooiste basiliek van Nederland. Een rondje centrum en een wandeling over een stukje van de bolwerken en na de lunch schuilen we eerst omdat er een dikke bui overkwam. Hierna lopen we weer naar de auto en rijden we weer terug naar Zoutelande. We doen een boodschapje, lopen langs zee en we dineren vanavond bij de pizzeria. Op naar morgen!

