3 keer is scheepsrecht…..

8 april 2024 - Zoutelande, Nederland

Al vroeg geboekt en dan duurt het meestal lang en dan opeens is het zover, voor de derde keer naar Zoutelande. De eerste keer voor ons 40 jarig huwelijk, de tweede keer tijdens de corona periode en zelfs toen eten op onze hotelkamer wat we liever niet weer mee willen maken en dan nu voor de derde keer op weg naar Zoutelande voor een midweekje er tussenuit. Dit keer in een appartementen hotel dus gewoon lekker voor ons zelf zorgen en een eigen keuken etc. We besloten om niet in één keer te rijden maar een tussenstop te maken in de Biesbosch, museum eiland de Biesbosch. Zo zitten we ongeveer half elf in de auto en komen we rond twaalf uur bij onze tussenstop. Eerst maar even wat lunchen, soort buffet waar je langs kan lopen en dan bij de kassa je broodje bestellen, een broodje gezond en een broodje room brie, heerlijk en we zitten buiten op het terras en wanen ons in Ierland bij de Cliffs of Moher omdat het restaurant en de omgeving er ongeveer zo uitziet. Na de lunch dan rondwandelen, de pannenkoek wandeling tussen vele al dan niet geknotte wilgen, schitterend. Nog even wat drinken voor de goede vocht balans en weer op weg, twee keer over de Merwede, een keer met een pontje en en keer over de brug. Dan zijn we ongeveer vier uur op de plaats van bestemming, parkeren en twee toegangskaarten verder en we komen in appartement nr. 52. Snel de spullen droppen en op naar de zee, de zon schijnt en we lopen zonder jas. Een drankje op het terras en even uitrusten op ons appartement om omstreeks 7 uur te dineren in de Babbel, ook weer heerlijk buiten hoewel tegen 8 uur het dak wel dicht gaat. We eten heerlijk en nu dus lekker op de bank, op naar morgen.

1. Dineke Tiemensma:
    9 april 2024
    Wat heerlijk joh! Lekker genieten maar👍🥰🥰
  2. Alyt:
    9 april 2024
    Die mooie zonnige dag hebben jullie in de pocket! Geniet ervan om er lekker even uit te zijn!

Jouw reactie