Uitwaaien is wegwaaien

9 april 2024 - Zoutelande, Nederland

Heerlijk uitslapen (warempel wel tot half negen) en aan het ontbijt met broodjes uit de oven die we meegenomen hadden. Na de koffie op naar buiten, het waaide wel wat maar pas toen we boven aan de trap bij het strand stonden merkten we pas hoe hard het werkelijk waaide, we werden bijna omver geblazen. Zand kwam tussen onze tanden knarsen, toch een stuk lopen met de wind in onze rug, via de duinen naar de winkelstraat en we doen wat boodschappen om te lunchen. Dan komen we langs een viswinkel en dan is het snel besloten, we kopen een zoute haring als lunch. Na de lunch even heerlijk uitrusten en dan op de  buienradar kijken en dan toch weer naar het strand, het waaide zo mogelijk nog harder en ook de branding is sterker, bijna geen strand te zien, het gaat regenen en dan is het niet leuk meer, snel een restaurant opzoeken voor een kopje koffie en ik heb zin in uiensoep. Toch weer aan de wandel toen de regen weg was. Weer in ons appartement en na een kopje koffie halen we een pizza op als avondeten, we konden op de pizza wachten maar lopen even naar zee, iets minder wind. We eten pizza en drinken een glas wijn en brengen de avond zo rustig door is het plan. Op naar morgen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl