Aangekomen in Parijs

21 juli 2017 - Parijs, Frankrijk

Gisteravond hadden we de tassen al gepakt, voor een aantal dagen in Parijs hoef je niet heel,veel mee, zodat we vanmorgen vroeg konden vertrekken naar station Apeldoorn waar het opvallend rustig was. Op naar Amsterdam en na wat navragen stindennwe dan op de juiste plaats op het station voor de Thalys. Snel gaat deze trein, 300 km per uur maar dan alleen vanaf Brussel..... Bij Gare du Nord eerst op zoek Nasr koffie en wat eten ging er ook wel in! Snel gevonden en heerlijke koffie en lekker wat gegeten. Naar de metro lijn 4, hoe werkt het ook alweer, goed uitkijken dat je de juiste richting op gaat. Sain Martin uitstappen en heel snel ons,hotel gevonden. Een knusse, lichte kamer op de vierde verdieping. Uitpakken en dan snel aan de wandel, de Notre Dame zit bij ons om de hoek, Centre Pompidou kunnen we ook afstrepen, vergeleken met ons eerdere Parijs bezoek is het heerlijk weer en erg druk. Zo maar eens even iets zoeken waar we gaan eten!

1. Coby de Grip:
    Leuk!
  2. Sylvia:
    21 juli 2017
    Zo te lezen is alles vlot verlopen met de trein. Nu lekker genieten van alles wat Parijs biedt en zondag de Tour mooier kan niet
  3. Dineke Tiemensma:
    21 juli 2017
    Heerlijk weer joh! Hele fijne dagen en lekker genieten!
  4. Irene:
    21 juli 2017
    lekker genieten en dat met het mooie weer.