Winkelen, de opera, mont martre en ook nog kant aan de broek

23 juli 2017 - Parijs, Frankrijk

Na het ontbijt vertrokken naar de beroemde winkels van La Fayette aan de Haussmann boulevard. Dit is een hele straat met winkels, Sipke benieuwd naar de gebouwen en ik, als vrouw, benieuwd naar de winkel op zich. Even om het hoekje van de straat kijken en warempel liepen we tegen het opera gebouw aan, schitterend en wel zo bekend dat de bussen er rijen dik stopten! Sipke even de Apple store in en daarna, eindelijk, de winkel van La Fayette in, ik moet het Sipke nageven, schitterend daar binnen en winkelen hoef je er niet....makkelijk alles is er gewoon veel te duur, zelfs met "solden". Hierna naar Montmartre en dan zie je natuuurlijk ook gelijk de Sacre-Coeur, even er over nagedacht om mijn persoontje als portret te laten schilderen maar toch niet gedaan. Wel een hapje gegeten op het pleintje. Bij de terugreis ontdekten we helaas dat er een metro lijn uit ligt en dat kost veel uitgezoek en soms meer lopen dan je wil. In de avond dan naar Paradis Latin waar we ook een diner hadden, wat een belevenis!!!! Dansen zowel van vrouwen en mannen, circusacts en zingen, werkelijk schitterend. Het eten was ook goed en je voelt je echt "uit". Na afloop lopend langs de Seine en de Notre Dame, verlicht en al, weer terug naar hotel.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sylvia:
    23 juli 2017
    Nog even gezongen bij het opera gebouw?
  2. Irene:
    23 juli 2017
    gezellig zo, jullie beleven en zien veel.
  3. Coby de Grip:
    24 juli 2017