Khao Lak Centre

9 april 2017 - Apeldoorn, Nederland

Er gaat iedere dag 12.00 uur een gratis taxi vanaf het hotel naar Khao Lak centre, wij hebben deze taxi vandaag (de zaterdag ) genomen, je gaat met een grotere open pick-up naar het zogenaamde centrum, bij de eerste stoplichten volgens de reisleider van Tui die we gesproken hebben om excursies af te spreken. Khao Lak centre is een zeer brede weg mer aan de zijkantennde restaurants en winkeltjes met hier en daar een zijstraat waaraan ook weer hotels liggen met het zicht op, soms eigenlijk te ver, zee. Wij een straatje (naast de mc donalds die er hier ook is) in lopen en zagen onderweg een soort flinstones café, we kwamen ook een tempeltje tegen waar bananen lagen die geofferd waren, geen idee waarvoor  mijn Thais is roestig....uiteindelijk kwamen we bij de zee, bij een café met de welluidende naam Coconut grove, ze verhuurden daar strandstoelen en je kon daar een hapje en drankje bestellen wat we ook gedaan hebben. Daarna een taxi aangehouden en weer terug nal. Lekker zwemmen, wat luieren en tijdens het eten (Aziatisch buffet, heerlijk) een dikke onweersbui. Na eten nog even naar "ons" dorpje gelopen en daar nog een drankje gedaan.