To Chong Fah Waterfall

9 april 2017 - Khao Lak, Thailand

Vandaag wilden we graag naar de waterval, volgens Coen (reisleider Tui) zouden we dan hier in hotel een taxi moeten regelen die op ons wilde wachten en dan zo een prijs afspreken. Jonathan en Liberte wilden eerst niet mee, later toch terwijl wij een lange strandwandeling hadden gemaakt, lekker met z'n allen gegaan. De taxi bracht ons keurig naar het begin...Jonathan en Liberte keken goed uit want zij wilden graag terug lopen, wij niet...Na de entree te hebben betaald, de Thai verdienen zelfs geld aan de natuur! bleek het toch nog een km lopen en dan natuurlijk stijl omhoog, dat werd zweten en zweten, onze tocht werd beloond, schitterend, je kon er zelfs zwemmen. Wij weer in de taxi en Jonathan en Liberte lopen die 7 km naar het "tweede dorp Khao Lak, bij de tweede stoplichten vanaf hier". De taxichauffeur was ten zeerste verbaasd, wie ging er nu lopen? Wij dus in de taxi waar we afgezet werden bij de "wat" een tempel. Jonathan en Liberte hebben er een uur en 5 minuten over gedaan en zijn ons zelfs waarschijnlijk voorbij gelopen terwijl wij bij eeen soort tentje van bamboe wat dronken. Al met al dus een schitterende dag wat afgesloten werd met  een Thais buffet en een drankje in de lounge.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Coby de Grip:
    9 april 2017
    Wow mooi Hoor! En knap van Liberte en Jonathan dat lopen. Vooral vanwege de hitte. Hier in Holland is het van daag 22 graden. Morgen wordt het weer koud. Geniet er nog maar lekker Van!
  2. Sylvia:
    9 april 2017
    Dat is de jeugd die werkt ook in de vakantie aan de conditie
  3. Irene:
    heerlijk genieten