Dagje relaxen en opnieuw een reisdag

2 december 2014 - Koh Samui, Thailand

Wij houden een dagje rust in Krabi, na ontbijt vertrekken we naar de weg die loopt naar het strand, we scannen diverse winkeltjes en zitten een hele tijd aan het strand in de schaduw en zien de bootjes vertrekken naar de diverse eilandjes! Dan even op ons eigen balkon en dan op naar het zwembad om heerlijk in de schaduw te liggen. 'S avonds met een groep vis gegeten en in een barretje wat gedronken en naar een act met vuur gekeken. Vandaag weer een lange en warme reisdag. Wij op,weg naar Koh Samui, eerst met de bus naar Suratani om daar in een bootje te stappen en de klongs inzet gaan, veel groener en minder armoedig dan in Bangkok. Dan een lunch om daarna met de bus te vertrekken naar de Ferry die ons om drie uur laat vertrekken naar Koh Samui, na anderhalf uur aankomst en dan in twee busjes naar hotel. Het gaat hier niet zo goed, eerst heel lang wachten op onze koffers, koud bungalowtje omdat airco geen bediening heeft, kluisje werkt niet....morgen komt schijnbaar alles in orde, airco hebben we intussen afstandsbediening voor, heerlijk gegeten hier en morgen.....dat komt morgen