Eerste gedeelte reis voorbij

6 april 2017 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Nadat we Liberte en Jonathan hebben opgehaald thuis met z'n vijven gegeten. De taxi was weer te vroeg, een half uur dit keer, de chauffeur wilde niet binnen komen, wij dus nog ons toetje gegeten en maar ingestapt, wel krap. Op Schiphol stond er natuurlijk een hele lange rij, het duurde een uur en een kwartier voordat we onze bagage kwijt waren, naar de gate, weer lang wachten en dan het vliegtuig in, een Airbus A 380, enorm groot, een beetje geslapen en nu op Dubai AirPort wachten (alweer) op ons vervolg van de reis, gelukkig wel met een heerlijk, ontzettend duur, kopje koffie.

1. Coby de Grip:
    6 april 2017
    Eerste helft zit erop. Goede vlucht nog op weg naar Thailand. Ik blijf jullie volgen en reis hier in Nederland mee.
  2. Dineke Tiemensma:
    Wat een gedoe nu al! Hopelijk gaat de rest van de reis wat beter! Hele fijne vakantie allemaal!
  3. Alyt:
    6 april 2017
    Hele fijne vakantie! Geniet ervan! We gaan jullie een beetje volgen.
  4. Irene:
    je moet maar zo denken straks, heerlijk uitrusten en genieten. fijne vakantie met elkaar.
  5. Sylvia:
    6 april 2017
    De taxi was in ieder geval niet te laat
  6. Fabienne:
    Als er maar koffie is dan komt alles goed, hi hi. Goeie reis!