Ko Ang Thong National Park

4 december 2014 - Koh Samui, Thailand

Wat weer een bijzondere dag! Ik zit nu weer aan het zwembad te schrijven. Vanmorgen vroeg opstaan en met busje van hotel naar opstapplaats waar we de speedboot ingingen, wel met meer man dan we van te voren gedacht hadden maar dat mocht de pret niet drukken. Eerst 40 minuten varen, boot stilleggen en snorkelen maar, die snorkel van mij heeft al veel nut bewezen. Mooi! Heerlijk!!! Weer de boot in en naar volgende eilandje. De boot uit, kayak in en peddelen maar, dat is nog best zwaar.....naar een eilandje om uit te rusten en dan gaat een groot gedeelte verder maar wij besluiten rustig terug te peddelen, wij gaan niet zo hard en worden door de rest van de groep weer ingehaald zodat we samen op eiland komen. Daar gaan we lunchen op het onbewoonde eiland, lekker we zitten heerlijk in de schaduw. Het is alweer warm maar goed te doen. Weer verder naar de esmerald lagoon. Wij via heel veel stijle trappen omhoog en dan...wat een uitzicht op de lagoon, het zweet liep aan alle kanten (eilandje heet Ko Mae Ko) van ons af, maar weer zwemmen, zie zelfs staand allemaal vissen. Dan weer terug en nu dus uitrusten aan her zwembad. Morgen weer een dag!

1. Maaike en geert:
    4 december 2014
    Fijn dat we op deze manier mee kunnen genieten van jullie reis! Mooie reis verder, groetjes.
  2. Irene:
    4 december 2014
    Ik geniet van je reisverslag, wat beleven jullie veel, en dan lezen heerlijk in de schaduw ik zou blij zijn als ik even een beetje zon zou zien. Maar geniet er heerlijk van groetjes