Relax dagje

24 februari 2019 - Ao Nang, Thailand

Gisteren hadden we in de bus te horen gekregen dat het kajakken, waar Sipke en Mark aan mee gingen doen, verschoven was van de ochtend naar de middag. Vanmorgen dus rustig aan en wat was aan het rekje op het balkon gehangen. Om 12 uur Sipke en Mark en de rest van de groep (in totaal 16 man van de 23) uitgezwaaid. Zij vertrokken om te gaan kajakken, gedeeltelijk op open zee en door de mangroven. Zij hebben een schitterende tocht van twee uur gemaakt en ook samen gelunched. Ik heb rondgelopen over de boulevard en tenslotte een eettentje gezocht en mijn gebruikelijke vakantielunch club sandwich verorberd. Hierna op zoek gegaan naar een souveniertje voor mijzelf, een tasje voor beurs en telefoon zodat ik niet de hele tijd op stap hoef met een grote tas, zou ik daarom mijn kleine tasje zijn vergeten..... Gelukkig iets leuks roods gevonden met olifanten erop. Hierna snel naar het hotel, ik had last van de hitte, ben ik bij onze kamer doet de sleutel het niet, omgeruild en verder heerlijk een boek gelezen en omstreeks 5 uur de enthousiaste verhalen van Sipke aangehoord. Het lunchen was vanmiddag goed bevallen dus nu Indiaas gegeten in Thailand. Morgen de 4 eilanden tocht.....