Wandelen in de hitte

16 april 2017 - Khao Lak, Thailand

Het plan van vandaag was met de taxi naar Khao Lak centre. Bij het ontbijt is dit veranderd in wandelen naar de waterval Ton Pling hier in de buurt. Eerst maar even een lekkere duik in de zee, jammer genoeg niet zoveel golven en branding als gisteren. Het leek een goed plan maar het was alleen vandaag bijna niet te doen, het is een stijle weg en dan die brandende zon, gelukkig is de natuur prachtig om te zien en daar doe je het voor. Het restaurant boven bij de waterval was helaas gesloten dus dan maar een drankje in "ons" dorpje hier bij het hotel, dat was na het vele zweten wel nodig. Nu dus maar morgen  vroeg de koffer pakken, de hotekrekening betalen en dan de taxi nemen naar Khao Lak centre....we kunnen toch niet helemaal met lege handen thuis komen!

1. Sylvia:
    16 april 2017
    Je kunt prima met lege handen thuis komen......als de kofers maar vol zijn hihi.
    Ik wens jullie een goede vlucht terug.
  2. Coby de Grip:
    16 april 2017
    Leuk om hier in Nederland mee te leven. Het is hier wel even wat kouder. Dus zal wennen zijn voor jullie. Fijne vlucht naar huis.
  3. Irene:
    16 april 2017
    Vergeet niet om wat zon in te pakken, anders valt het hier zo tegen. Maar heb genoten van je reisverslag. Goede vlucht terug.