we zijn er

23 november 2014 - Bangkok, Thailand

Na een lange vliegreis toch in Bangkok aangekomen, vliegreis was op zich prima, we werden verzorgd met eten, soort groene aardappelpuree met een kip stoof met lekkere groenten een pastasalade, taart met bosvruchten en lekker fruit dit alles met lekkere jus o range, ook ontbijt gekregen. Ik had eerst ruzie met de stoel, wilde niet naar achteren en daarna met de films....toch uiteindelijk in slaap gevallen maar toen ging het vliegtuig schudden en waren we weer wakker. Hier in Bangkok door douane met een ingewikkeld verblijfsformulier en daarna met de koffers op zoek naar Kras, moet je natuurlijk niet de verkeerde kant op lopen, gelukkig waren we daarin niet de enige. Geld halen en dan in de bus op weg naar hotel, een welkomstdrankje en extra excuses geboekt, te beginnen met het welkomsdiner in het hotel op de 24e verdieping, foto toestel meenemen. We hebben een hele grote kamer, en na aankomst meteen het zwembad op de vijfde verdieping ingedoken. Het is hier heerlijk weer, 33 graden en hier en daar een wolkje.

1. Maaike:
    23 november 2014
    Ja, zo'n vliegreis is toch iets anders dan een vlucht naar Griekenland
    Zo lekker eten en dan slapen in een echt bed!
    Geniet er maar van en hopelijk kunnen jullie snel ook wat foto's plaatsen.
    Groet
  2. Irene:
    23 november 2014
    Fijn dat het goed gegaan is, een hele fijne vakantie en Pietie nog gefeliciteerd met je verjaardag.