Bangkok en verder Thailand in

26 november 2014 - Bangkok, Thailand

Bangkok, wat moet ik daar allemaal van zeggen, wat een geuren en kleuren en zoveel indrukken dat je er midden in de nacht wakker van wordt. Het welkomtdiner was heel erg lekker, we kregen allerlei verschillende Thaise gerechten voorgeschoteld om mee kennis te maken, tijdens het eten kregen we verschillende thaise danseressen te zien. Dan de volgende dag op de fiets bij een Nederlander Co van Kesssel en met drie begeleiders door de de smalle steegjes en straatjes van Bangkok. We hebben heel wat gezien, we zaten zo'n drie uur op de fiets. Onderweg wel gestopt bij een soort stadstuin en een tempel. Daarna met z'n allen lunchen en dan een stadswandeling door de Chinese wijk. Heel veel indrukken en soms een enorme "stank". 's avonds gingen we naar een soort show Siam niramit zeer indrukwekkend!, een groot toneel met wel 100 man, je had ogen te kort, eerst de vier gewesten getoond dan de hel en de hemel en dan de Thaise festivals, alles zonder tekst alleen met muziek. De volgende dag met de boot over de rivier en dan de klongs in, de mensen wonen en werken daar in hele kleine hutjes op en rond het water, je kunt je eigenlijk niet voorstellen dat zo mensen wonen. Eten op de rivierboot en dan zwemmen op de vijfde verdieping bij het hotel. Dan op weg naar de nachttrein....dat wordt een volgend verhaal

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Alyt:
    26 november 2014
    Zo te lezen hebben jullie al veel gedaan en gezien. Het klinkt allemaal mooi! Geniet ervan!
  2. Gerty Kerstens:
    Wat een indrukken!!
    Heerlijk genieten dus!
  3. Irene:
    26 november 2014
    Veel indrukken, maar vooral blijven genieten, ook in de nachttrein met al dat gehobbel.