Kayak en tubing op de Sok River

28 november 2014 - Khao Sok National Park, Thailand

Om 10 uur verzamelen en met twee pick-ups naar het beginpunt van de kayak tocht op de Sok River, we zaten met z'n tweeën in de kayak en, hoe heerlijk, een peddelaar achter ons die al het werk deed, wij deden niets anders dan genieten en rondkijken, we zagen  slangen, zwart met geel, een zeer grote kikker, vogels en mangrove bomen en warempel ook de King Kong rots, verder gewoon genieten van de zon, de rivier en de natuur. Er stond vanmiddag vrij op de agenda, maar met een groep van 9 man besloten om te gaan tubing (met een grote autoband) op de rivier, we gingen, onder groot vermaak van de rest van de groep, hier bij onze lodges het water in en dan stroomafwaarts over de rivier, wat een belevenis, we zagen apen, slangen en ook een "vis op het droge" oftewel ik kwam helemaal vast te zitten op de stenen en het duurde een hele tijd voordat ik los was, de rest van de groep kwam niet meer bij. Nu hebben we besloten om vanavond met iedereen te gaan eten bij een klein Thais restaurantje in plaats van hier, de Thaise mevrouw was helemaal blij met zoveel gasten vanavond, we zullen vast lekker eten!

1. Irene:
    28 november 2014
    leuk om je reisverslag te lezen, wat een belevenissen allemaal