Koh Phi Phi vanuit de hoogte

26 februari 2019 - Ao Nang, Thailand

De wekker ging vanmorgen om 6.15 uur en vlak daarna ook een wektelefoontje van de receptie. Douchen, koffer inpakken, dat laatste gaat steeds moeilijker, lees eerst fijn ingepakt geeft toch een enorme troep, leven uit een koffer is niet mijn ding. Om zeven uur zat de hele groep aan het ontbijt om 7.45 uur te vertrekken naar de pier vanwaar de ferry zou vertrekken. We hadden geen idee wat je bij een ferry moest indenken in Thailand, denk aan de oude boten naar Vlieland en Terschelling en denk er dan minstens 20 jaar bij en dan heb je een ferry in Thailand. De ferry werd vol, zeer vol en boven op het dek brandde je weg. Aangekomen op Phi Phi gingen de koffers in een longtailboat en wij namen de benenwagen op weg naar ons hotel. We zagen vele restaurants, veel winkels en nog meer bars kortom een zeer druk weggetje wat ons voerde naar de receptie van het hotel, daar waren we al behoorlijk omhoog geklommen en dat bleek nog maar het begin! We hadden kamer/huisje C 804 en dat betekende veel, en nog meer trappen omhoog om uiteindelijk daar te komen waar we wilden. We zien net niet de zee maar verder is het hier sprookjesachtig. Nadat de koffers gearriveerd waren eerst beneden bij zee wat lunchen en daarna bijkomen op de kamer. Het was te warm om nog iets te doen. Op de namiddag lekker richting zee en heerlijk gezwommen en in de zon gezeten. In de avond een heerlijk restaurant gezocht, op de een of andere manier weet ik altijd een “lekker” restaurant te vinden, hier was het zelf zo druk dat er steeds mensen zaten te wachten om ook hier te eten. Nu zitten we lekker op ons ruime balkon en we hebben besloten,  net als het grootste gedeelte van de groep, morgen niet mee te gaan op een excursie maar lekker te relaxen, het is tenslotte vakantie!

1. Joanne:
    26 februari 2019
    Dat doen jullie goed. Geniet morgen van het relaxen!
  2. Sylvia:
    Fijne relaxdag morgen🌊🏊‍♀️🌞
  3. Coby de Grip:
    26 februari 2019
    Weer mooi verhaal. Lekker relaxen morgen.
  4. Irene:
    27 februari 2019
    het is wel genieten zo, wat is het daar mooi.