Het ultieme vakantiegevoel

27 februari 2019 - Ao Nang, Thailand

Vandaag dus wat lekker langer op bed gelegen en besloten na het ontbijt meteen wat te gaan rondwandelen, in de ochtend is de temperatuur nog wat lager en is het wandelen wat gemakkelijker. Wij waren van plan naar het view point te gaan en wij wisten dat er in het dorpje een aanwijzer was. We zagen dat dat punt 3,5 km lopen was en dan omhoop en ook in de brandende zon, niet voor ons dus..... Besloten om het eiland rond te lopen, je komt dan in een geheel ander gedeelte van het eiland terecht, het gedeelte van de backpackers en de hostels en we kwamen werkelijk aan een ander strand terecht. Hier heerlijk wat gedronken want het was ondertussen wel erg warm geworden. Via de steiger waar we gisteren waren aangekomen wandelden we weer terug naar onze kamer, weer de 71 trappen op.Lunchen beneden en dan maar siësta houden (tenminste ikke) om later op zoek te gaan naar het zwembad, een eind lopen en dan een klein zwembad vinden, we liepen liever terug om in de zee te gaan. Heerlijk gezwommen en vanavond besloten om ”gewoon” hier aan zee te eten, morgen weer vroeg op om te vertrekken naar Phuket.

1. Dineke Tiemensma:
    27 februari 2019