Reisdag en een nacht niet slapen

8 juni 2023 - Kolios, Griekenland

Na het avondeten proberen we toch maar even te gaan slapen, we moeten tenslotte om half twee in de auto zitten op weg naar Schiphol. Slapen lukt niet echt zodat we om half 10 alweer, fris gedoucht, weer beneden zitten waar we even FaceTimen met Maaike en Gerty die ons een fijne vakantie toewensen. We kijken tv, doen een spelletje en Sipke eet nog wat, we verwachtten file vanwege weg werkzaamheden dus uiteindelijk om 20 over 1 in de auto. Wat een rust op de weg en geen werkzaamheden te bekennen. We zetten de auto op parkeerdek bij de “vissen” en nemen de bus naar Schiphol Plaza, waar we moeten uitstappen, wel weer vanwege werkzaamheden, even zoeken en al snel de balie gevonden, geen “kip” te zien, langs security (tijdslot was ook niet nodig) en wel grondig gefouilleerd. Vieze koffie en dan naar de gate waar het wachten begint. Het vliegtuig vertrekt iets later maar omdat het vliegtuig niet vol zit hebben we lekker de ruimte. Dalen, het blijft voor mij vreselijk en mijn beide oren doen zeer en voorlopig hoor ik weinig. En ja hoor ook dit keer, mijn koffer komt als allerlaatste. In de bus en ook daar blijkt ons hotel de laatste te zijn. Helaas onze kamer is nog niet klaar, we verkleden ons in korte broek en lunchen bij de poolbar. We hadden een schitterend uitzicht op een mooie dame met haar moeder die elke 10 seconden een foto van zich zelf maakte en dat allemaal met maar 1 drankje, ze vond zich zelf heel erg belangrijk en mooi.

We hebben een mooie ruime kamer met schitterend uitzicht. We doen een dutje, verkennen het hotel en dineren heerlijk. Morgen op zoek naar een supermarkt, volgens de geleerden 15 minuten lopen, we gaan het beleven.

Ook goed nieuws Frank is weer thuis met katheter en antibiotica!

1. Gerda Bos:
    10 juni 2023
    Fijne vakantie Pietie voor jou en je man. Leuk om je verslag te lezen.