Relaxen.......beetje stress

17 juni 2018 - Santorini, Griekenland

We hielden vandaag een rustig relax dagje. De dag begon niet zo jofel, ik had ontzettende hoofdpijn en zelfs paracetamol hielp niet. Toch maar ontbijten en na ontbijt meteen weer op bed gaan liggen nadat de schoonmaakster onze kamer weer netjes had gemaakt (waarom heb ik dat thuis niet.......?). Na dit ochtend slaapje was de hoofdpijn nog niet verdwenen maar wel minder. We hebben “boven” ( je moet een drie tal trappen op om naar restaurant/pool bar te komen) gezamenlijk een club sandwich gegeten om daarna de hele middag door te brengen met zonnen en zwemmen. Na lang wikken en wegen, de bedenkingen waarom wel of waarom niet, toch besloten om een auto te huren voor twee dagen en na een telefoontje met de hostess hebben we nu dinsdag en woensdag een autootje tot onze beschikking. Na het diner gekeken naar de beroemde zonsondergang maar helaas net te laat...een andere keer maar proberen.

1. Sylvia:
    17 juni 2018
    Gelukkig nog een paar kansen om de zonsondergang te zien.
  2. Coby de Grip:
    17 juni 2018
    Wat vervelend nou Pietie. Hoop dat je snel opknapt. Alle vermoeidheid komt er nu uit denk ik. Rustig aan. Ziet er heerlijk uit daar. Liefs
  3. Dineke Tiemensma:
    Vervelend joh! Beterschap😘
  4. Janneke:
    17 juni 2018
    Och Pietie toch, pechvogeltje. Ik hoop dat je morgen weer helemaal fit bent en jullie weer volop kunnen genieten van al het moois dat Santorini te bieden heeft.
    Liefssss
  5. Ingrid Schreuder:
    17 juni 2018
    Sneu ,dat je zo'n hoofdpijn had.Ik hoop voor je dat t snel weer over gaat.