Imerovigli en veel zon

18 juni 2018 - Santorini, Griekenland

Bij het ontbijt hadden we nog net een tafeltje, gisteravond was er een groep Chinezen aangekomen en die zaten allemaal gelijk aan het ontbijt. Na ontbijt meteen het zwembad ingedoken, heerlijk fris en lekker. Aan het eind van de ochtend vertrokken we te voet naar Imerovigli over het wandelpad wat hier geheel langs de kust loopt. Het was warm en weer veel trappen, de rots Skaros lieten we voor wat het is, heel erg stijl omhoog en dan dus ook weer naar beneden, en zo mooi leek het ons nu ook weer niet. Geluncht door een clubsandwich te delen en heerlijk verse sinaasappelsap. De terugweg is altijd korter, je maakt dan geen uitzichtfoto’s meer. Nog even een supermarkt binnen wippen voor water en yoghurt en bij thuiskomst weer lekker zonnen en zwemmen, veel zon vandaag dus op ons hoofd en dat hebben we afgesloten met de zonsondergang vanuit Firostefanie. Tussen het hoofdgerecht en nagerecht even een eindje lopen naar het pleintje en daar de zonsondergang gezien, samen meer nog veel meer mensen, het is tenslotte de zonsondergang waar Santorini om bekend staat.

1. Sylvia:
    18 juni 2018