De voorspelde regen kwam niet

3 oktober 2023 - Vlieland, Nederland

Vannacht heerlijk geslapen en ook een heerlijk ontbijt. We hadden gisteren besloten, mede in verband met de voorspelde regen, dat we vandaag een rustig dagje zouden doen en morgen dan de bestelde fietsen gaan huren. Het weer was wel wat donker maar geen regen te bekennen, de wandelschoenen aan en op naar het Noordzee strand en het Badhuys. We lopen via het dorp en de kerk naar de badweg om zo op onze bestemming aan te komen. Wat een wind en een enorme branding. Heerlijk! We nemen een kopje koffie en besluiten via het bos weer terug te lopen, precies weten we de kleine weggetjes niet maar alle weggetjes lopen via de duinen toch weer terug naar het dorp. We komen veel paddestoelen tegen en genieten op het eind toch nog van een klein buitje. We kopen wat koeken als lunch en rusten uit op onze kamer, dan besluit de zon tevoorschijn te komen en lopen we weer heerlijk naar buiten en zitten zelfs op een bankje aan het Wad. We eten weer in Zeezicht, nu gewoon vanaf de kaart. Morgen fietsen!!