Toch weer Vlieland

2 oktober 2023 - Vlieland, Nederland

Een mini vakantie dat wilden we maar eerst moest er worden opgetreden met Tabula Rasa op 1 oktober, de voorstelling Relaties…….best ingewikkeld. Dus zoeken naar een mini vakantie vanaf 3 oktober. Er kwam van alles voorbij, Duitsland, Frankrijk, de Nederlandse kust, België en ook nog allerlei vakantieparken door geheel Nederland, zelfs Spanje werd genoemd. Na veel wikken en wegen vroeg Sipke mij wat ik het liefste wilde…..en ja dan ben ik er snel uit, mijn geliefde eiland maar een kamer met zeezicht vanaf 3 oktober ws er niet. Toch ging ik zoeken en klopte de datum 2 oktober maar eens in en warempel kamer met zeezicht in hotel Zeezicht, snel geboekt. Zo kwam het dat we vanmorgen vertrokken naar Harlingen, uiteindelijk bleek de voorstelling uitgesteld dus ik had een voorziene blik. De auto wegzetten een stukje lopen en even lunchen. Op een gegeven moment zag Sipke al veel mensen naar beneden lopen (daar vertrekt de boot) dus wij ook op weg, stond de hele ruimte vol met mensen, wat een drukte. Een mooi plaatsje op de boot en na ongeveer anderhalf uur varen komen we op Vlieland aan. We kregen de sleutel van onze kamer 211 maar eenmaal de kamer geopend kregen we de sleutel niet uit het slot hoezeer we het ook probeerden. Ik maar naar de receptie, mevrouw de sleutel moet horizontaal uit het slot, ja toen ging het meteen. Heerlijk uitzicht op de Waddenzee op de tweede verdieping. Even bijkomen en dan over de dijk langs het wad. Een drankje bij de Wadden en om half zeven heerlijk eten bij Zeezicht. Op naar morgen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Irene:
    2 oktober 2023
    Geniet er lekker van, tot hoe lang.
  2. Pietie Tiekstra:
    2 oktober 2023
    Wij komen vrijdag weer naar Apeldoorn
  3. Dineke Tiemensma:
    4 oktober 2023