Thuisreis

15 juni 2023 - Apeldoorn, Nederland

Altijd spannend die terugreis, de wekker stond om half zeven maar Pietie was al om kwart over zes klaar wakker en ging maar vast onder de douche. Precies om 7 uur zaten we, niet eens als eerste, aan het ontbijt. Hoewel het hotel zegt dat je vanaf 7 uur kunt ontbijten is dat toch niet helemaal het geval, brood moet nog worden aangevoerd en ook de rest stond er nog niet helemaal. Na ontbijt laatste zaken in de koffer en dan kamer controleren, laten we niets wat van ons is achter. Bij de receptie waren we snel klaar, afrekenen en dan buiten wachten op de bus die ons naar het vliegveld bracht. Gek sommige mensenhanden geen  koffer bij zich als we ze ophalen. Bij het vliegveld wordt duidelijk dat ze gebruik hebben gemaakt van een bagageservice, je hoeft dan dus niet met je eigen koffer te slepen, niet handig is dan dat je ruimt 200 meter moet lopen om je koffer op te halen terwijl wij meteen konden inchecken en dan door de security. Sipke is bijzonder, wordt uit de rij gehaald om dubbel te controleren. Wachten op vliegtuig en dan via Lesbos terug naar Amsterdam, het was wel lang wachten op Lesbos, mensen eruit, mensen erin en dan nog wachten omdat we nog geen toestemming hadden om te vertrekken. Uiteindelijk zitten we om kwart over vier in de auto en stappen, vanwege vele files, om 18.00 uur ons huis binnen. Eerst maar koffie en dan heerlijk spaghetti door Mark gekookt.

We hebben een heerlijke vakantie gehad en ontzettend genoten!!