Laatste vakantiedag op Skiathos

14 juni 2023 - Kolios, Griekenland

Vanmorgen bij het opstaan merkte ik het al dit is een dagje met een Crohn aanvalletje, dus maar in de buurt van het toilet blijven. Na het ontbijt, alleen wat yoghurt en thee voor mij neem ik een paracetamol en ga weer op bed liggen. Ik val snel in slaap en na anderhalf uur zat ik weer op ons balkon, alleen nog wat hoofdpijn. Toch wilde ik er wel op uit en we lopen naar Koukounaris beach, waar we heerlijk in de schaduw lunchen, toch ging het steeds harder waaien dus maar weer even in de benen want zitten was te koud geworden. We lopen (over devlonders) tot het eind van het strand en zien dat daar de watertaxi naar Skiathos stad vertrekt, minder vaak en duurder dan de lokale bus. Uiteindelijk zitten we nog even in de zon bij het haventje en gaan dan weer terug naar onze kamer. De handdoeken van het zwemmen leveren we in en gaan voor de laatste keer aan het diner. Het hele grasveld is gevuld met allemaal keurige stoelen, er is vast een conferentie of zo. Grappig om te zien hoe Grieken niet kunnen coördineren, de een zet een glas recht en een ander doet het dunnetjes over, zo hou je wel werk.

Nog even op ons balkon en ik typ dit verhaaltje, straks koffer inpakken, de wekker staat om half zeven.