Rust, rust en nog eens rust

13 juni 2023 - Kolios, Griekenland

Vanmorgen rustig ontbijten, wat is het toch altijd druk bij het ontbijt, en daarna lekker op ons balkon om tegen 10.00 uur (het is hier een uur later) mijn zus(je) Maaike te feliciteren via FaceTime, zij vierde vandaag haar verjaardag en dit keer waren wij niet aanwezig. Sipke pakte de kaart er maar eens bij, het uitzichtpunt lijkt erg mooi maar ook een heel stuk omhoog en dat zag ik niet zitten, ook zijn tweede plan viel bij mij niet in goede aarde, ik zag het even niet zitten na al die trappen van gisteren. Wij blijven lekker op balkon en gaan in de loop van de middag naar het zwembad, twee ligstoelen gevonden maar na het zwemmen bleek waarom deze niet bezet waren, volledig in de schaduw en dan een windje dat was niet lekker. We verhuizen naar de poolbar en nemen een drankje. Bij het diner getuige van een bruiloft (we hadden al vele zaken zien opbouwen). De dresscode was apart, de bruid in een mooie gebroken witte jurk met sleep en alle mannen in korte broek met een overhemd, dezelfde kleur als de bruid, en dat allemaal op blote voeten dat was echt opvallend. Ook vermeldenswaardig is dat we iedere avond omstreeks 9 uur (tijdens het dessert) worden verrast door een fluitconcert van de vele vogels en zwaluwen die hier verblijven en de zwaluwen scheren over het zwembad om water te drinken. Morgen is onze laatste dag, we hadden vandaag al even app contact met sunweb omdat we hier geen mail ontvangen, we worden om 8.30 uur bij het hotel opgehaald, maar dat is donderdag pas.

1. Coby de Grip:
    14 juni 2023
    Weer fijn om te lezen. Zo te zien op de foto al lekker bruin. Gr coby