Windkracht 8 à 9 getrotseerd

1 december 2021 - Schiermonnikoog, Nederland

Bij het opstaan, wel lekker later dan normaal, kwam de regen met bakken uit de lucht, toch ook hier en daar een stukje blauw dus we vertrekken richting dorp langs het Elimpad en al snel merken we dat het toch wel erg hard waait, weer dus geen fietsen huren want met deze wind kun je beter lopen. We doen wat boodschappen in het dorp zodat we ons vandaag weer kunnen redden met lunchen en dineren.

Na onze lunch de jassen aan en op pad, naar de vuurtoren hadden we bedacht en dan via het strand weer naar de badweg en zo weer naar huis. Bedenken is één, uitvoeren is twee en het was nu een storm waar we tegenin moesten en ook zo nu en dan kletste de regen ons in het gezicht, vooral bij de vuurtoren was het bar en boos, bijna niet tegenin te lopen. Toch komen we bij het strand en lopen we een stuk langs de duinenrand om zo weer op de badweg te komen. Helaas het restaurant “om de noord” is dicht dus geen warme chocolademelk voor ons.

in het kader van kom een BN’er tegen op je midweekje liepen we deze keer tegen Bert Vischer aan, hij trotseerde ook de storm. Lekker in het bubbelbad en zo is deze dag ook alweer voor het grootste deel ten einde gekomen. Op naar onze laatste dag.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade