Deja vu op de Sok river

21 februari 2019 - Khlong Sok, Thailand

Na een tweede nacht in Apsara hotel stonden we om 10.00 uur klaar om te vertrekken, natuurlijk nadat we de sleutel hadden ingeleverd en onze schuld aan het hotel voldaan. In de bus krijgen we uitleg over de komende dagen en wat feitjes en weetjes over Thailand en de gebruiken van de Thai, even stoppen bij een benzinestation om drinken in te slaan, wij kopen toch ook nog maar een zonnebrand verstuiver, geld halen en weer de bus in om na een korte rit aan te komen in Khao Sok National Park en in ons hotel, midden in de jungele met een schitterend uitzicht op een hoge rots, al onze huisjes gezellig rondom een parkje met een enorm hoogteverschil, de kuiten doen weer goed zijn werk. Na ons installeren in het huisje, Mark zit naast ons en van geluidsdempen hebben ze hier nog niet gehoord, we horen alles van Mark en hij alles van ons, toch makkelijk om dat even te weten........Om twee uur vertrekken naar de kanotocht over de Khao Sok river, en warempel, zaten we 5 jaar geleden in het Khao Sok River Lodge, nu vertrok de kanotocht daar, 5 jaar geleden in een tube en nu in een kano, we hoeven zelf niets te doen, we worden gevaren, en dan maar genieten, echt geweldig, we zien een aap en een slang en daar wordt dan speciaal voor gestopt en kan iedereen een foto maken, we halen elkaar in en de Thai hebben ook de grootse lol als er weer een kano vast blijft zitten op de stenen. Weer in een open busje terug naar hotel om het zwembad in de duiken, ja zelfs dat hebben ze hier, gezwommen, gekletst, gezwommen, gekletst en dan om half zeven aanschuiven aan het buffet, kip, kip en nog eens kip maar het smaakt erg lekker. Straks in bed met een klamboe over ons heen om morgen ook een lange dag te kunnen maken met een excursie naar Cheow Larn meer.

1. Coby de Grip:
    Ziet er gaaf uit.
  2. Sylvia:
    21 februari 2019
    Lekker hoor schuitje varen en zelf niets andres te hoeven doen dan genieten👍🌞
  3. Dineke Tiemensma:
    Gaaf joh!! 👍😘