Laatste vitamine D dagje

10 maart 2022 - Apeldoorn, Nederland

Weer opstaan in onze hotelkamer en op naar het ontbijt, dit keer zaten we op een verkeerde plaats, midden in de loop van de andere mensen, dan zie je toch dat dit een groot hotel is.

We gingen langs de receptie maar daar hoefden we niet naar de balie, onze sleutelkaarten konden gewoon in een soort busje, makkelijk en snel. De koffer achterin de auto en op naar Bergen aan Zee, wat een mooie route om daar te komen. Auto parkeren en op naar het strand en de zee, heerlijk, weer in de zon langs de zee lopen en via de boulevard terug. We besluiten om opnieuw, nu in tegengestelde richting, naar de IJsselmeerkust te gaan en nu naar Enkhuizen om dan via de dijk Enkhuizen/Lelystad weer naar Apeldoorn te rijden. Enkhuizen is een leuk stadje met wel heel veel kerktorens maar ook leuke restaurantjes waar we heerlijk in de zon kunnen zitten lunchen, een proeverij met vis dit keer en we genieten van de lunch en de zon, de jas kan uit. Nog even rondlopen en dan weer de auto in op weg naar ons thuis adres. Goofy vindt het fijn dat we er weer zijn, de koffie is snel gezet en de koffer leeg en dan heerlijk weer op onze eigen bank nagenieten van deze heerlijke “even er tussen uit” dagen.