Van stau naar stau en uiteindelijk de Moezel

26 augustus 2022 - Burgen, Duitsland

En toen was het eindelijk zover, een kleine mini vakantie in hotel Traube in Löf aan de Moezel. De auto weet de weg en wij beslissen toch eerst naar Reuver te gaan voor onze gebruikelijke stop en onze lunchplaats. De eerste kilometers op de Duitse autobahn gaan geweldig, heerlijk rustig….dat hadden we niet moeten zeggen al snel zagen we de eerste waarschuwing stau. Dan weer een eindje wel 45 km per uur en dan weer stau, de tijd dat we zouden aankomen in ons hotel verschoof met de minuut verder maar dan toch ineens de zon en de Moezel,  nog een kilometer of zes langs de Moezel en dan (toch nog juist voor 4 uur) ons hotel. De auto op de parkeerplaats en dan onze kamer met balkon met uitzicht op de rivier en de Moselbrūcke. Meteen maar even de omgeving lopend verkennen en heerlijk lopen we langs de Moezel en via een gedeelte dorp weer terug, een biertje en een appelsap op het terras en even bijkomen om om half zeven aan te schuiven bij het 4 gangen diner, smaakte heerlijk, wel vreemd dat alle drankjes apart aan tafel moeten worden betaald maar als dat het enige  is……We gaan ons hier prima vermaken!

1. Irene:
    26 augustus 2022
    Veel plezier, en vergeet het moezelwijntje niet.
  2. Coby de Grip:
    27 augustus 2022
    Fijne vakantie. Geniet ervan.