Een zwaarbewolkte dag dus tijd voor vakwerkhuisjes

27 augustus 2022 - Burgen, Duitsland

Vanmorgen bij het opstaan zagen we de top van de heuvels niet, alles hing in de. mist. Na het (lekkere) ontbijt dus even bedenken wat we wilden gaan doen, wandelen kan maar van het uitzicht genieten niet dus maar bedacht om naar Winningen te gaan. Dit dorpje staat bekend om de vakwerkhuisjes dus dat leek ons wel wat. De auto aan een plekje aan de Moezel geparkeerd en lopen maar. Het dorp was zich aan het opmaken voor heT Moselfest maar de feestelijkheden  begonnen pas later. Leuk rondgelopen maar de vele vakwerkhuisjes stonden wel op de diverse foto’s van het dorp maar dat waren ze dan ook.
We. Es,uiten toch naar een andere dorpje te gaan, Kobern-Gondorf, daar waren voor ons gevoel meer vakwerkhuizen en een heel leuk pleintje waar we uiteindelijk als lunch een pizza gedeeld hebben, een normaal broodje was nergens te vinden, dus we deden gewoon met de Duitsers mee die als lunch complete maaltijden naar binnen werken.

Lekker even op de kamer zitten en later een heerlijk drankje op terras om weer aan een warme maaltijd aan te schuiven, weer heerlijk gegeten. We zitten nu op ons balkon en. Morgen is er weer een dag…..