Vakantie voorbij.......

3 maart 2019 - Pa Tong, Thailand

En dan is het toch eindelijk zover, de laatste dag van de vakantie is aangebroken en hoewel mijn zus altijd zegt dat de reis ook bij de vakantie hoort voelt dat toch niet zo. Vanmorgen maar lekker ontbijten na een, wat mij betreft tenminste, slechte nacht. Na het ontbijt nog een keer teruglopen naar onze kamer en de koffer maar inpakken, wat doe je in je handbagage en wat kan in de koffer, je kan er nog wel bij vanuit de passenger lounge maar het is toch handiger dat je alles bij je hand hebt. Dus zwempak etc. wel in de handbagage. Dan Bell boy bellen om de koffers op te halen en zelf maar mee, want als je kunt meerijden waarom zou je dat dan niet doen? Afrekenen en de handbagage in de locker en meteen maar naar het zwembad, nu het zwembad bij restaurant Gritta, daar zijn we nog niet geweest. Daar ook even naar zee en dan weer in het zwembad. We krijgen hier zelfs een heerlijk verfrissend doekje (net nog bevroren) lekker voor in je nek. Op een gegeven moment was het hier toch te warm en maar weer naar het voor ons gebruikelijke zwembad, daar is een windje. De hele middag zo wat doorgebracht en nu gedouched en wel in de lounge om straks wat te gaan eten en dan worden we om 22.30 uur opgehaald om naar het vliegveld te gaan. De nacht brengen we dan in het vliegtuig door...

1. Coby de Grip:
    3 maart 2019
    Ik heb genoten van de mooie reisverhalen. Goede vlucht naar huis en dan zie ik je donderdag weer bij de repetitie van Geestig. Liefs van mij
  2. Dineke Tiemensma:
    3 maart 2019
    Mooie vakantie hebben jullie gehad joh! Leuk om het een beetje mee te beleven door je blog!
    Hele goede terugreis!! 😘
  3. Janneke:
    3 maart 2019
    De reis is zeker nooit het leukste onderdeel van je vakantie. Hangen, wachten, slecht slapen en eten. Ik wens jullie een veilige en vlotte reis. Dankjewel voor je mooie foto's en verhalen. Het was leuk om een beetje met jullie mee te reizen door het prachtige Thailand. Liefssss <3
  4. Irene:
    3 maart 2019
    Een goede reis terug, en bedankt voor het meegenieten. Het zal wel een grote overgang zijn v.w.b. de temperatuur .