Op weg naar het “zuiden” voor een paar dagen vakantie

13 september 2020 - Soest, Nederland

En dan is het zover, we hadden al een aantal weken geleden een paar dagen vakantie geboekt in een Fletscher hotel in Houthem St. Gerlach, niet wetende dat het erg mooi weer zou gaan worden en dat geeft een prettig gevoel. We pakten dus “zomer kleren” in de koffer en stapten in de auto, de TomTom weet de weg.

Onderweg nog wel even lunchen in het ons bekende adres in Reuver, ook nu weer heerlijk en  een erg snelle bediening, hierna opnieuw de auto in en na een drie kwartier konen we de parkeerplaats van het hotel oprijden, gelukkig nog een plaatsje gevonden, wat druk en dat bleek ook zo het geval, het hele hotel zit vol. De koffer op de kamer en dan eerst maar even de benen strekken, we zagen vanuit onze hotelkamer een leuk wandelpad en daar zijn we begonnen om uiteindelijk ruim 5 km te lopen door de Geulvallei, schitterend. Na deze wandeling hebben we wel een drankje verdiend en dat namen we dan ook op het terras van het hotel, wat een fietsers zagen we voorbijkomen en ook een heleboel wandelaars, het lijkt wel of iedereen er nog even een paar dagen tussen uit is!

Na even uitrusten op de kamer naar het diner in het hotel, werkelijk heerlijk gegeten en we zijn blij dat we ook voor morgen een plaatsje bij het diner hebben geregeld, er kunnen natuurlijk minder mensen in de diner ruimte, alles op 1 1/5 meter, wat dat betreft is het goed geregeld hier, ook het ontbijt is niet in in buffetvorm maar je kunt van te voren aangeven wat je wilt, dat zien we morgenochtend dan wel weer.

1. Irene:
    13 september 2020